poniedziałek, 28 grudnia 2015

Chusta dla Córeczki

Dzień dobry!

Jest i ona ;) Chustą dla starszego z Potworząt :D Trochę to trwało, ale przed Świętami zdążyłam! 

Jakiś czas temu tworzyłam z cudownej Alize Bella chustę dla siebie, która cześć z Was zapewne miała okazję widzieć na mojej stronie facebookowej, ale gdyby ktoś zapomniał jak wyglądało to moje cudo... proszę zobaczyć :D




Córeczka tak bardzo zachwyciła się ta chustą, że poprosiła mnie o zrobienie dla niej nowej, najlepiej tęczowej. 
Znalazłam więc włóczkę i zaczęłam tworzyć jakiś czas temu, jak pisałam tutaj: Himalaya. To, że Himalaya Mercan Batik jest bajecznie kolorowa możecie podziwiać na zdjęciach.






Podarowałam ją już mojej małej damie :) Niestety jeszcze nie zdążyłam jej sfotografować. Musze to nadrobić niebawem. 

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz