poniedziałek, 8 lutego 2016

Walentynkowa opaska na kubeczek

Dzień dobry!

Wielkimi krokami zbliżają się Walentynki, wszędzie wkoło widać czerwone serduszka. Nie mogło ich zabraknąć i u mnie.



Osobiście nie znoszę wszelkich szydełkowych osłonek na kubki. Sama "popełniłam" kilka w dawnych czasach, ale uważam je za coś zupełnie zbędnego w przypadku kubków z uchem. Sprawa ma się nieco inaczej, gdy mam do czynienia z kubkami bez ucha.
Często w podróży pijemy kawę właśnie z takich kubków. Niestety moje dłonie mają bardzo wrażliwe na ciepło receptory i ciężko mi taki gorący kubek w rękach utrzymać. 
Postanowiłam więc pomoc sobie i stworzyć opaskę na kubek. 
Ponieważ jednak, to częściej mój kochany Małżonek pija kawę poza domem niż ja, postanowiłam podarować mu ją z okazji Walentynek.



Jak Wam się podoba taki pomysł?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz