poniedziałek, 4 stycznia 2016

Świąteczny bieżnik

Dzień dobry w Nowym Roku! 

Przed Świętami wspominałam Wam na Facebooku Pudło ze Skarbami  , że tworzę czerwony bieżnik na świąteczny stół.

Udało mi się go skończyć w nocy przed Wigilią, nie zdążyłam go niestety wykrochmalić tak jak planowałam, więc skończyło się jedynie na prasowaniu.

Nie jest on idealnie równy, ale jest to pierwszy bieżnik jaki w życiu robiłam i nowa dla mnie technika. Natomiast wzór, który znalazłam gdzieś w sieci i postanowiłam przerysować (niestety nie pamiętam skąd go wzięłam) jest dokładnie tym o czym marzyłam. Właśnie takie cudo miało zagościc na naszym wigilijnym stole i w ostatniej chwili się udało :D

Efekt oceńcie sami.

Małe zbliżenie na wzór.


Tak prezentuje się w całej okazałości.



Życzę Wam miłego dnia i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Niech Wasze marzenia się spełniają :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz