środa, 25 listopada 2015

Świętujemy Dzień Pluszowego Misia

Dzień dobry!

Niemal każde dziecko, które znam ma swojego ukochanego pluszowego misia. Co więcej nawet niektórzy dorośli je mają ;)
Jak byłam mała dostałam swojego ukochanego Gisiaka - do dziś nie wiem skąd wytrząsnęłam to imię - który był moim wiernym przyjacielem przez wiele lat. To on wysłuchiwał moich narzekań, słuchał płaczu i śmiechu, a ile moich łez otarł to chyba tylko on wie.
Niestety mój ukochany miś dziś nie jest już w najlepszej kondycji, ale co się dziwić skoro 31 lat już ma ;)
Postanowiłam więc zrobić sobie nowego misia, by Gisiak mógł spokojnie przejść na misiową emeryturę.


Przedstawiam Wam nowego misia. Imienia jeszcze nie ma, ale jest bardzo dzielnym misiem, więc imię też musi mieć waleczne ;)

Wdrapywał się dzielnie na moje wielkie pudło ze skarbami, choć nie było to wcale takie proste.



W końcu jednak osiągnął swój cel i tak się oto dumnie prezentuje :D



Miś w całości wykonany został z włóczki bawełnianej, jak wszystkie moje zabawki, bo jakość to dla mnie priorytet.
Nasz przyjaciel na siedząco mierzy sobie 27cm, co czyni go całkiem sporą, ale jednak poręczną przytulanką.

Wszystkim Misiom i ich wielbicielom życzymy miłego świętowania Dnia Pluszowego Misia!

Pięknego dnia życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz