wtorek, 13 września 2016

Mieszka w naszym domu pajączek

Dzień dobry!

Wracam po wakacjach,  w końcu z nowym postem. 

Moje kochane Potworzęta uwielbiają różne dziwne zwierzęta. Starsze kocha pająki, czym zadziwia większość naszych znajomych i nieznajomych, bo przecież jak to, żeby dziewczynka nie bała się pająków ;)

Jakiś czas temu poprosiła mnie o zrobienie dla niej pajączka. Ochoczo więc zabrałam się do pracy, niestety kolejny wakacyjny wyjazd sprawił, że musiałam go odłożyć do szuflady. Po powrocie temat pajączka wrócił wraz z pojawieniem się w sferze zainteresowań Potworząt bajki pt. "Rodzina Treflików". Wszystko za sprawą piosenki o pajączku. 


Pajączek musiał więc byc milutki i słodki,  jak ten z piosenki.
Sami zobaczcie czy mi sie udało.






Swoją drogą bajeczki o Treflikach polecam goraco wszystkim tym,  którzy nie znaja jeszcze tej sympatycznej rodzinki.

Życzę miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz