poniedziałek, 26 października 2015

Panna Lalusia

Dzień dobry! 

Część  z Was widziała już lalusię na stronie Pudło ze Skarbami, jednak dla tych, którzy z Facebooka nie korzystają postanowiłam pokazać  ją również tutaj. 

Stworzona została od początku do końca wg mojego pomysłu,  nie korzystałam ze schematów, bo miała być wyjątkowa i niepowtarzalna. 

Powstała z myślą o mojej córeczce, której do tej pory żadna lalka jakoś nie pasowała. 
Okazało się, że ta stworzona rękami mamusi jest najlepsza lalką na świecie - jedyną,  którą starsze z Potworząt zabiera z sobą na spacery,  czy do przedszkola. 

Warto było poświęcić tyle godzin pracy,  żeby powstała nowa przyjaciółka dla dziecka ;) 

Lalusia - do dziś bezimienna - w całości wykonana jest z bawełny Camilla Madame Tricote. Dla mnie to najlepsza włóczka na szydełkowe zabawki.  Cudownie przyjemna w dotyku,  nie mechaci się w trakcie używania -  a możecie mi wierzyć,  że moje Potworzęta używają swoich zabawek dość intensywnie ;) 
Dla tych wszystkich,  którzy cenią sobie naturalne włókna i wysoką jakość Camilla to włóczka idealna. 

Przedstawiam Lalusię :) 




Jak się Wam podoba? W planach mam wykonanie kolejnej w najbliższym czasie,  tylko nad kolorystyką dumam ;) 

Miłego dnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz